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De arte dorae pictandi

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DE ARTE DORAE PICTANDI
 
AD ILLUM IGITUR EXERCITATIONIS MODUM PRAECIPUE VESPERI ME LIBENTISSIME DEDO. INFELICITER, NON MAGIS QUAM PAUCAS SEXAGIMAS HORAE PARTES TENENT, IMMO NONNUMQUAM PAUCAS HORAE PARTIS SEXAGESIMAE SEXAGESIMAS (1) PARTES.
SI ETIAM VIS RADIACTIONIS VERBIS UTI, EORUM – PACE TUA DIXERIM (2) – TEMPORA INTER HAEC THORII A, SIVE QUARTUM DECIMUM HORAE PARTIS SEXAGESIMAE SEXAGESIMAE PARTIS, ET ILLA RADII C, SIVE TRES HORAE SEXAGESIMAS PARTES CONTINENTUR.
NAM OMNIA CERTE CELERITER SOLVUNTUR, SICUT IN VITREA PLUVIAE DEFORMATIONES, SIC VERA EGREGIA OPERA SICUT CORRUPTI NORMAMNIAE CASEI FLUERE INCIPIUNT. ITAQUE SAEPISSIME, ANIMO FRACTO, ISTORUM NIMIS LIQUEFACTORUM INVENTORUM ME TAEDET, ET ALIUD ANIMUM MEUM OCCUPATUM TENET.
AT ALIO TEMPORE, PERSEVERO ; ILLA REFICERE CONOR ATQUE PICTURAE OMNINO TABESCENTIS RELIQUIIS UTOR UT ALTERAM FACIAM, QUAE ALIOQUI NON DIUTIUS TENEBIT.

À la manière de Cicéron.

(1) La minute étant traduite par horae sexagesima pars, soit « la soixantième partie d’une heure », on emploie pour seconde horae partis sexagesimae sexagima pars, soit « la soixantième partie de la soixantième partie d’une heure ».
(2) « Permets-moi de le dire », expression visant à exprimer les guillemets.